Some update ^^

God fortsättning på det nya året :D

Idag så åkte ja hem från Anna, SVINKALLT ute!!
Vi somnade inte förens efter halv sex i morse :O Vi kollade på Donny Darko :P SÅ BRA!!!
Sen så blev vi väckta vid tolv, så man är sviiiintrött nu :S

Försökte ta bilder på fyrvarkerierna men det gick inte så bra, men fick fina bilder på tomteblossen som jag kan lägga upp lite senare eller imorn =)

Ska kolla på Mr Beans semester lite senare för den går på tvn då :D

Usch! sen på måndag ska jag till tandläkaren :S Men får min tandställning då, så kommer nog inte prata så bra sen XDD Kommer vara en avtagbar som jag får ta bort när jag käkar o borstar tänderna o kanske på språklektionerna ;P

Men nu så ska jag kolla på tv :P
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback