Plugg, plugg, PLUGG!

Idag o imorn så blir det PLUGG!!
Har glosor i tyska och i engelska till torsdag, matte-läxa till fredag. O sen så måste jag jobba med so:arbetet -_- Både en bok o arbetet i so som jag måste bli klar med :S
Sen har jag ju musik-arbetet också .. Fast ska inte jobba med det idag, får bli en annan dag o jag måste också kolla när det ska vara inlämnat. Nog bäst om jag försöker jobba undan allt nu så slipper jag komma efter sen.
Så har laddat upp böckerna på bordet o har te o lite chips så nu är det bara att börja plugga. Men ska inte plugga så jag får huvudvärk som jag brukar, måste lära mig att ta pauser ^^ Så ikväll har jag i alla fall bestämt att jag ska se filmen som går på trean klockan nio. Den verkar riktigt bra. Så ett tips, kolla på "Huset vid sjön" ikväll om det var så den heter :D


Har ju glömt att lägga upp bild där jag har mörkt hår, får lägga upp en bättre senare XD

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback