Läkarbesök!

Hejsan svejsan
Idag så var jag hos läkaren på morgonen, där så lyssnade han på mina lungor o andning o sen ställde han frågor. Har ansträngningsastma så jag fick en astmamedicin idag som jag ska ta innan idrotten. Tur i alla fall att jag har medicin som hjälper mig så det inte blir som i måndes. Ska på fler besök sen.
Sen i eftermiddags så kollade vi i skolan på en standup komiker, hon var jättebra :D Och rolig ;P
Efter skolan sen så har jag vilat i kanske en halvtimme, sen så har jag kollat på tv, fixat min mp3 och suttit vid datorn.
Kollade nyss på hemmafruarna på kanal 5, vilket bråk de hade :O Herregud säger jag bara !

Imorn så blir det skola och sen plugga efter , usch!
Men får väl tänka posetivt genom att det är torsdag imorn o sen är det fredag och HELG :D LÄÄÄÄNGTAR, så himla skönt att bara ta det lungt. Men på lördag så ska vi fira farmor :)

Förresten, Jonna frågade idag om jag ville va med henne o nårra till o spela paintball eller Lazerdome på fredag ;) Tror jag hänger på om jag orkar och om det inte är för dyrt ;P Aldrig spelat paintball innan så det hade nog varit kul , annars så är ju lazerdome svinkul! :D
Får se hur det blir =)

Pussar <3





Postat av: Carolina

Du, lillprutt.. jag har en award till dig i min blogg! ;) haha

2010-01-28 @ 15:08:48
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback