Köpt hårfärgen nu ;)

Hej igen :) Har varit på Maxi med syrran nu. Blev en guldbrun färg =) Sen när man haft den ett tag så kan man ju färga till andra nyanser o så XD
Får se om mamma orkar fixa det ikväll, vill helst det för skolan börjar imorn ju!
Efter jag hade varit på Maxi så gick jag till min cykel som stod utanför lägenheten för att fixa så den går att använda imorn. Cykellåset hade frusit så fick sitta o lirka o ta i riktigt när jag skulle srida om nyckeln o tillslut löste det sig :) Sen tog jag ner cykeln i cykelförrådet i källaren.. Bäst om jag har den där nu ^^
Min fingrar blev som is på bara ett par minuter när jag satt o fixade med cykeln. Jättekallt var det :/
Så när jag kom upp i lägeheten tog jag jättevarmt vatten på fingrarna XD
Nu så har jag ätit lunch också för att jag åt frukost med mamma vid klockan 6 i morse XD Kunde ju inte sova som sagt ^^

Men nu ska jag ta o dricka lite cola, lyssna på musik o spela ngt internetspel på Facebook XD <3

Får bli en bild på mig o Nea också som vi tog här om dagen ^^


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback