Hårfärg?

YEEEEEEEY! or NOT!!!
Tandställningen gör jätteont i munnen o jag har huvudvärk o är trött. Säg inte man ska bli sjuk nu :(

Igår så va jag med Nea, Jonna kunde tyvärr inte va med :(
Men jag o Nea hade skitkul o tog, MÅÅÅÅÅNGA foton o spelade in en asrolig video, TYCKER VI! ;D
Sen sov hon över hos mig o vi tänkte gå upp i tid idag men så blev det inte XD Vi vaknade vid två av att Patricia ringde min mobil XD Läspar o är hes när jag vaknar så jag tryckte av XD o när vi såg vad klockan var så blev vi paffa. Vi todde klockan var typ elva ^^
Sen så gjorde vi oss i ordning lite snabbt o sen stack Nea hem.

Efter det så har jag kollat på en o en halv film XD Sen stack jag o mamma till Eko o handlade. Kollade på hårfärg där för jag vill färga mitt hår brunt igen, men många av förpackningarna var slut o de som fanns blev antingen resultatet rött eller svart. Man vill ju ha mörkbrunt men den färgen jag sett innan var slut :( Så får vänta ett tag till. Vet inte vilken jag ska välja :S
Fy vilken utväxt jag har :/

Imorn så ska jag o Sandra börja ut o gå våran promenad =) Äntligen!!! Däremot så är det väldigt mycket snö ute vilket kommer betyda att det nog är kallt :/ Men skitsamma, vi ska ut ändå ;)

Skolan börjar i övermorn, ÅNGEST! Man vill ha lov längre o sovmoron.
Vårt schema kommer också att ändras :( TYPISKT! vi som hade ett jättebra schema :/

Snart ska jag äta o sen så efter maten blir det att duscha! Gött =)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback