GODMORGON :D

Godmorgon, godmorgon ;) Kolla hur mycket klockan är nu när jag skriver detta inlägget XD
Gick o la mig vid tio över ett i natt men har inte sovit någonting. Precis när jag höll på att somna så asflabbade syrran i vardagsrummet.
Så ja, jag kunde inte sova efter det heller. Sen har jag hört flygplan, konstiga grannar, snarkningar o andra ljud. Har bara legat i sängen o tänkt på allt möjligt från himmel till jord XD

Nu så är jag inte så trött så jag har beslutat att nu ska jag börja läsa i "När jag hör din röst", den andra boken i Twilight serien som jag fick av Carro o Jimmy =)
Orkar jag inte läsa så mycket så somnar jag ju naturligtvis, eller så kommer jag va vaken tills jag ska iväg med syrran. Vi ska till Maxi o hon ska hjälpa mig att välja hårfärg =)
Senare i eftermiddag vid typ tre tiden så ska jag ut o gå långrundan med Sandra så detta kommer bli spännande o se om jag orkar vara uppe tills jag ska lägga mig ikväll XD Får väl knarka te, hahaha :P

Men nu så ska jag i alla fall läsa ;) Ciao :*

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback