FREITAG <33

I morse så var jag hos tandläkaren 08.45 ;P Sen därefter så gick jag med cykeln till Humle för där så skulle vi få mer gymnasieinformation. SÅKLART SÅ VAR BARA PROGRAM FRÅN FURULUND DÄR :( De har redan vatt på skolan ett antal gånger o babblat, INGET PROGRAM SOM JAG GILLAR!
Sen när vi skulle ut därifrån asså när de hade haft en uppvisning så skulle vi gå runt o titta men jag o mina kompisar satte oss på ett ställe istället. Såklart så skulle en gubbe komma dit o tragga XD hahaha, vi bara: mm, aha, mhm XD Alla har ju redan bestämt sig :D
Sen så på väg ut så blev jag o Sandra stoppade av en lärare där som var ganska gammal (en dam) hon frågade vad vi skulle välja så berättade jag ju att jag har spelutveckling som etta o florist som tvåa och såklart så skulle hon sätta sig på tvären och försöka få mig till att börja på Furulund, sen blev hon bara kaxigare och otrevligare så vi bara gick där ifrån XD

Jobbigt när vissa inte kan acceptera ett nej.
Efter skolan sen så har jag inte gjort så mycket, vilade en liten stund för var jättetrött, men det hjälpte inte. Sen var det menat att jag kanske skulle vatt med Anna men hon orkade inte så det blev inte av o då så frågade mina kompisar i klassen om jag ville hänga med ner till bowlingen ikväll. Men sen när det närmade sig så var jag jättetrött (TYPISKT MED!!!!) så fick skippa det :(

Aja, käkade sen pizza med mamma, gott och onyttigt XD men vi var jättehungriga och det är perfekt när man är trött och inte orkar laga mat ^^ XD

Nu så sitter jag här och lyssnar på låtar som Glee sjunger :D Jättebra (Y)
Ska nog kolla på tv om en liten stund.

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback