Award

Fick Award av syrran Carro

Den som får denna award ska göra på dette viset:

1. Kopiera awarden på sin blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1. Jag gillar att passa syrrans söta vovve Ozzy
2. På  fritiden är jag med mina vänne
3. Jag sparar just nu till en festival som jag ska åka till i sommar
4. Vill börja på ngn aktivitet o förbränna lite XD
5. Gillar att shoppa o fika i stan med kompisar
6. Är lite dålig på att uppdatera i bloggen emellanåt
7. Gillar inte läxor

Hmm , detta med att länka till andra bloggar blir lite svårt för läser inte så många o de har nog redan blivit länkade innan.
Anna             Malin             Sanna             Carro              Alle               Elin         






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback