Passar sötvovven <3

Passar sötaste vovven och han sover i mitt knä nu.

MÅSTE SÄGA ATT GYMPAN VAR HEMSK! Vi fick slita som djur o jag är fortfarande förkyld så blev ännu värre med andningen. Måste intala mig själv att jag får ta det lugnare (men man vill ju inte känna sig sämre än de andra).

Ikväll så skulle det blivit tjejkväll med Alicia, Alle och Sandra men tyvärr så är jag så seg efter idrotten så jag orkar inte plus att SMHI varnar för att man inte ska gå ut. JÄVLA VÄDER!

Imorn så blir det att va hundvakt på kvällen =) Ska då passa Ozzy, Linus och Lottie :D Trevlans :P Slipper ha tråkigt i alla fall :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och mysa lite med Ozzy. Han är så snäll och gullig =)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback