Misslyckat arbete?

Varit i skolan idag o sen hos frissan :P

Vi fick sluta lite tidigare från elevensval idag =) Så vi slutade tio över tre istället för tjugo i fyra =)
Sen stack jag hem o loggade in en stund på datan och kollade på Sex and the City o Top Model XD Ovandligt, men aa :P
VId tio över fem så stack jag till frissan och jag kom hem för en liten stund sen =) Ska ta några bilder på nya frillan som jag lägger in lite senare idag om jag hinner. Ska ju strax äta och sen så blir det matte plugg ikväll för vi ska ha matteprov imorn :S

Finns en sak som jag är jätteförbannad på nu och det är mitt usb-minne och skolans datorer. De har ändrat om mina arbeten till konstiga skripter eller vad man ska säga. Så när jag skulle skriva ut det så funkade det ej :S
Fast även så skrattade jag och Feffe för då så var det 2945 sidor med skript som man fattade nada av. Hade sådan himla lust att skriva ut det istället för mina arbeten bara för det egentligen var mina arbeten. Men sen så kom jag på att bläckpatronen o papprena hade tagit slut :S HAHHA :D Sen så hade jag väl fått stå där i tre dygn och vänta på att alla papper skulle skrivas ut :P
Aja, jag o Catta ska försöka fixa det imorn så jag kan redovisa sen. HOPPAS NU ATT DET FUNKAR IMORN FÖR ORKAR INTE SKRIVA OM DET!

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback