Öppet hus o lite annat...

I helgen så var jag ju med Anna, vi hade det roligt o hade spakväll o kollade på film och sådant :) Riktigt bra helg :D
Sen i måndes så hade JB i Karlshamn Öppet Hus (min skola), så vi var i skolan till tjugo i åtta på kvällen och så var man inte hemma förens klockan nio på kvällen. Då kan man snacka om att man var trött ;O Var mycket jobb inför Öppet Hus ska jag ju bara säga.. Men det var kul ändå :D

Sen så har det bara varit vanliga skoldagar tills idag.. För idag så åkte jag, Frida, Erik o Patrik till Österslätt där vi informerade om JB och hantverksprogrammen. Var skitnervös innan vi skulle prata men allt gick jättebra och vi hade tre olika tider som folk kunde lyssna på oss och det var över 80 pers som lyssnade på oss totalt sett :) Efter vi var klara på Österslätt så fick vi äta lunch på Mc Donalds, shit vad mätt man blev! Sen så fick vi sluta efter det eftersom att vår idrottslärare inte var i skolan idag så idag var jag hemma med ettåget :)

Nu sitter jag här och lyssnar på musik men nu så måste jag faktiskt packa klart för att jag åker ut till Sölve ikväll och bor där tills på söndag för att jag ska passa hundarna. Så imorn så får man åka till skolan ifrån Sölve med buss.. Känns konstigt på något vis eftersom att jag är van vid att ta tåget till skolan ;O

Skriver detta nu för jag vet inte om jag kommer blogga i helgen: Ha en jättetrevlig helg! :D

Pussar <3





Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 23:36:21
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback