Skolan

Hallå, jag sitter här i skolan och har lunchrast, ska snart ha svenska i tre timmar, har innan idag haft engelska i tre timmar. Känns inte som så långa lektioner faktiskt :) Så inte så farligt, plus man får en halvtimmes rast på varje tre timmars lektion :)

Nu så har vi även fått våra lånedatorer, väldigt fina är dem. Måste dock skaffa en allriskförsäkring, men det är det värt för en sådan här ny dator kostar över 10.000 kronor, så det är inte och leka med.

Imorn så ska jag till tandläkaren o så ska jag även ut med Carro o Jimmys voffsingar :)

Sen på fredag åker jag in till stan med pappa en stund och sen så blir det att va hundvakt i Sölve hela helgen :P

Nu så orkar jag inte skriva mer ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback