Shoppat o passat Ludde o shoppat ännu mer!

Tjenare, var med Alicia i söndes o då fick jag min plattång o vi hade skitkul :D Sen så bestämde vi oss föratt dra in till stan dagen efter så vi var i stan i förgår och shoppade :) Då hittade jag lite kläder :P o naturgodis såklart! :D
Sen så igår passade jag Ludde hela dagen och kände mig inte så bra så stannade inne hela dagen förrutom när jag var ute med honom på promenader.
Och idag så åkte jag in till stan igen fast med Anna denna gången. Man kan ju säga att vi shoppade loss :D
Hittade äntligen en skinnjacka (imitation) och en väska , plus några andra saker :P

Ska nog fota mina inköp lite senare, men nu vill jag ta det lite lugnt för är trött ^^
Imorn så ska jag åka in till Karlshamn med Carro (syrran) o då ska vi gå till skolan från tåget så jag vet var jag ska gå sen ^^ O så blir det nog att fika o kolla runt där inne lite, inte ofta man är där ju ^^ Fast det kommer det bli sen ;)

Fick även reda på igår att vi ska åka iväg till Hällevik första dagen i skolan och så ska vi ettor sova över där och lära känna varandra lite :) Men dator eleverna skulle inte dit.
Kommer säkert bli jätteroligt :D

Pussar <3





Postat av: sis

du o ditt natur godis ;) <3

2010-08-12 @ 00:09:17
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback