Middag XD

Go' midda' :D haha :P
Sitter och är grymt trött och väntar på att tvätten ska torka nere i tvättrummet, WIHO = NOT!
Gick upp jättetidigt på mitt lov för att tvätta åt mamma XD

Blir inte Barbacka rock med Anna idag för båda känner sig inte helt friska XD Jah har ont i ryggen :S o Anna är förkyld :( Men ska ändå dra till henne :P Så vi kommer nog ha det trevligt ändå :D haha ;)

Åker nog hem imorn :) Det får bli imorn för jag måste läsa klart Anne Franks dagbok :/ Sen ska jag plugga lite på andra världskriget eftersom jag inte hann göra provet innan lovet för jag blev sjuk. Aja, så kan det va :/

Skriver nog lite i bloggen när jag kommer hem från byhålan :P

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback