Jahapps

Igår bloggade jag inte ;P men det var för att jag läste i boken (Anne Franks dagbok) som ska vara klar imorn och sen på kvällen så blev jag uppbjuden till Carro o Jimmy =) Jimmy hade fixat biffar och hemmagjord potatismos, MUMSIGT :D Haha :P
Stannade där till halv ett ungefär =)

Btw. Vi kollade på 17 again och Upp, var skitroligt när vi kollade på upp för jag skrattade åt Jimmy, han skrattadfe asmkt på vissa ställen XD Tror att Carro också skrattade åt Jimmy XD Förresten, Upp är en barnfilm XD haha :P Men den var bra :D

När jag kom hem så var jag pigg igen och kollade på en film =)

Nu ska jag käka och kolla på GG (Gossip Girl) sen blir det att plugga på andra världskriget för kommer nog ha mitt prov imorn.

Pussar <3 (Xoxo)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback