Jag o mina vettiga rubriker <3

Sorry, men jag är lat idag igen XD ska inte lova nu att bilderna kommer upp imorn men de lägger jag upp så snart som möjligt (när jag orkar) är jättemånga bilder, därför jag inte orkar lägga energi på det just nu. Men de kommer :)

Idag så var det första dagen av branschdagarna, jag , Sandra o Frida blev i samma gupp =) vi kom på en idé om en läsk bar. Ska redovisa om det imorn, men det blir bara jag o Frida som ska göra det eftersom Sandra blev sjuk idag o stack hem. Kommer säkert bli bra ändå :) Sen så bjuder de på pizza imorn, idag så gick jag o nåra av tjejerna från klassen och åt på Bromölla krogen :D God mat :)

Tråkigt väder ute nu :( Sen så har jag bestämt att på söndag eller måndag så blir det att städa mitt rum o möblerera om :) Förresten, ska ju till hålan på Valborg o sen fira syrran på lördag.

Oj, kom nyss på att då får jag nog börja med rummet på söndag eftersom att vi ska fira Malin här hemma på måndag :S Aja, det fixar sig säkert :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback