Good Morning :)

Godmorgon, godmorgon XD

Taxarna skuttade in till mig och väckte mig redan lite över sju, hade då vaknat någon gång innan sex också XD Det var faktiskt Lottie som väckte mig idag =) Herregud vad de ville busa XD
Strax efter de väckte mig så gick jag ut på en liten promenad med dem och la märke till att idag är det fint väder :D Så kommer nog fota lite idag och ska försöka fota taxarna också :) Igår fotade jag ju bara Ozzy och Tyson men det var för att vid de tillfällena så var taxarna osociala o låg bara o sov i sovrummet XD

Idag så kommer C o J hit efter lunch o sen ska de vara här tills jag ska åka hem, så jag åker hem med dem =) Blir nog inte fören ikväll som vi åker hem :P Under dagen så kommer C o J's kompis komma hit med sin hund som också är en Boerboel precis som Tyson fast den är två månader äldre än Tyson :P Det roliga är att den är mycket större så Tyson kommer växa jättesnabbt på de här två månaderna.

Nu är inte Linus lika osocial utan han ligger här i en utav sofforna och solar sig i en solfläck som är på soffan XD

Men nu ska jag nog få i mig lite frukost, kolla lite på tv och sen städa undan alla trådar som ligger på golvet sedan Ozzy och Tyson lekte med några leksaker igår XD

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback