Funderat, funderat, funderat o kommit fram till...

Har funderat som en idiot varenda dag på om jag har valt rätt till gymnasiet. Men nu under påsken så kom jag fram till att mitt första handsval är inte det jag vill jobba med i framtiden eller gå på det programmet, spelutveckling känns inte helt enkelt rätt för mig. Så har bestämt mig för att jag ska ta mitt andra val som är florist programmet på John Bauer. Det är ett program som känns som jag, gillar att fixa med blommor, gillar att dekorera och inreda =) Det är helt enkelt något som jag vill göra och har viljat det väldigt länge. Så ska ändra det i min ansökan under perioden som man får ändra sitt gymnasieval, är även överlycklig över att jag har snackat med Anna om det. Hon och jag snackade ju om att vi skulle gå spelutveckling och hon förstår mig och att florist & dekoratör programmet = mig. Så jäkla glad att jag har henne vid min sida och att vi är vänner. Hade inte klarat mig utan henne. Alltid bästistar och kommer alltid att vara det <3

Så nu är jag absolut säker på att jag väljer rätt, det känns så skönt också. Behöver inte gå och oroa mig.

Tack till de som hjälpt mig igenom valet och sagt vad de tror passar mig bäst och fått mig att tänka på att det valet jag gjort nu är rätt för mig. Jag kommer inte ångra mig. Speciellt tack till Carro som hängde med mig till John Bauer och fått mig till att ta det valet som verkligen är jag :) Tack syrran och alla andra.

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback