Fridorna klarade det galant :)

Idag så var det sista dagen på kommunhuset (branschdagarna) jag o Frida var själva i vår grupp eftersom Sandra kom inte idag. Men vi klarade oss galant ändå när vi redovisade, man blev väldigt glad att de tyckte att det var en bra idé och så ;P

Nu ska jag nog ta o vila eftersom jag mår inte så toppen, huvudvärk, ont i magen o sen ont i foten (smärtan har kommit tbx) :/

Sen när mamma kommit hem så ska en av hennes kompisar hälsa på, så får väl fixa liiiite här hemma innan dess. Så blir bara att vila en liten stund.

Tror jag lägger in bilderna lite senare idag eftersom jag måste ändå ta bort dem från kameran för vill inte ha för många bilder på den (blir nog lite bilder under helgen också ju).  

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback