FRIDA IS HAPPY!

YEEEEEEEEEEY! kom precis hem från skolan och hoppades precis som alla andra dagar att jag skulle fått ett brev och att det skulle vara från kommunen och innehålla info om jag hade fått sommarjobb. Gissa vad som skedde idag (äntligen), jo jag fick brev hem och i det stod det att jag har fått sommarjobb :D  GÖÖÖÖÖÖTTTANS :D I'm happy ;)
Tjäna lite pengar i sommar ;) Ska jobba inom barnomsorgen och kommer få 55 kr/timme :D

Annars har dagen varit dryg men detta gjorde denna dagen till en av de bästa på länge ;P

Imorn drar jag till hålan och tillbringar helgen hos kära kusiner som även kommer innehålla lite lek på Andy's lekland =)

Funderar på att cykla ner till affären och köpa ingridienser så jag kan baka, man måste ju ändå fira lite att jag fått sommarjobb ? ;) Haha :D

Förresten, lite bilder från bowlingen igår ;)
(Haha, Frida har tagit nästan alla bilder eftersom hon inte kunde bowla pga. sina handleder)
Haha, aa vad kan man säga. Frida och Feffe är som de är men jag gillar dem ändå  ;) <3Feffe, Sandra, Alle och jag <3Folk från klassen :D <3Hahaha, som sagt, man är inte alltid beredd på bilder XD <3Feffe :D <3Sebbe o Feffe :DNice style XD <3Hahaha, Feffe o jag :D <3Vår bildlärare Marie (vissa i klassens mentor) :PBjuder helt och hållet på denna läskiga bilden XD Nice style XDSandras snygga style :P <3haha XDSandra :D <3Sötnosar <3

Pusssssssar <3





Postat av: Carolina

GRATTIS till sommarjobbet! Gud vad kul. Speciellt att du fått inom barnomsorgen! :)

2010-04-22 @ 20:25:38
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback