Skoldag och lite problem :/

Hejsan svejsan ;) Idag så var det skola igen efter praon :/ Fick reda på resultatet av No-provet, fick G+. För att vara ärlig så trodde jag att det skule gå ännu sämre. Sen så under dagen så fick jag redan på om en tråkig olycka som hänt i Hanaskog i fredes kväll. Folk som jag känner känner tydligen personerna som var i bilen :/ Ni kan läsa lite om olyckan i två olika artiklar på kristianstadsbladet. Fy vad läskiga saker det kan hända alltså :(
Sen så har väl skoldagen gått långsamt framåt och vi slutade vi klockan tjugo i fyra -_-
När jag kom hem så vilade jag en stund för jag var superdupertrött xD Efter det åkte jag och mamma o handlade sen s åstack vi hem igen o käkade. Ja, sen efter maten så gjorde jag matteläxan o nu sitter jag här o bloggar ;) En sak som suger är att jag har fått krångel med mitt engelska-arbete så jag vet ej hur jag ska lösa detta :S Går ej att skriva klart det på Malins data för hennes Word funkar ej där och det går ej att skirva på varken min eller mammas dator -_- Sen så provade jag att öppna dokumentet i skolan men det funkar ej där för att man måste vara administratör för att göra det :( Så jag måste nu lösa detta på något sett men vet ej hur :S Får krånglar ut något.
Nu så ska jag nog kolla lite i de gymnasiekatalogerna som vi fick av Babbsan idag ;) Vi ses, pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback