I have a cold :(

Godkväll :D Sitter här nu och tänkte kolla på film ska nog göra det. Tidigare idag så fick jag passa Ozzy en stund :) Sen under tiden så bakade jag även muffins :D De blev goda =) När mamma kom hem så hade hon köpt halstabletter till mig(: Nu så sitter jag här och nyser i mellan åt och hostar och har ont i halsen och näsan :( jag har åkt på en värsting förkyldning :S Hoppas att jag mår bättre imorgon för det är ju helg och då vill man inte må dåligt! Har även spelat The Sims 2 en stund nu. Väldigt väldigt väldigt länge sen jag spelade det nu så det var jättekul :D Ska nog kolla på Hannah Montan filmen nu eller vad den heter, har aldrig sett den innan så det ska bli spännande :) Vi hörs kanske lite senare ;) Pussssssssar till där ute ( hahaha, jag smittar er ;) )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback