Veckan

Förlåt för så dålig vecka! Har ej skrivit något sen i lördes. Har haft fullt upp hela veckan, läxor, prov och sen igår så var jag med Sandra.

Hade NO-prov i onsdags och det gick väl inte så himla bra? Sen så har det inte hänt så mycket mer, igår så var jag som sagt med Sandra och vi cyklade ner till Markis där jag köpte pressent till mormor och även tappade ett kvitto xD (fråga ej om det :P), sen stack vi och kollade i secondhand butiken xD Luktade typ gammalt och så där, men inte så konstigt. Efter det så körde vi vidare till andra olika affärer xD Sen så när jag hade köpt: Pressenten, nagelacket och sjalen så cyklade vi ner en runda till Strandängen där vi satt och snackade ett tag :P Efter det så körde jag hem och sen käkade jag med mamma och Malin. Kan bara säga så att jag gjorde bort mig helt totalt igår xD HAHHAHAHA

Idag så har vi haft fyra lektioner, gött ;) Börja med Bild, sen Slöjd, idrott och sissta lektionen matte. Måste jobba hemma lite i matten under praoveckan :/ Men det ordnar sig nog  =) Hände typ inget i skolan idag så jag har ej så mycket att berätta om och jag orkar ej skriva mer just nu, är jättetrött för att det har varit en lång vecka fast att vi bara gått i skolan i fyra dagar ^^

Imorgon så ska vi åka och fira mormor. Åker redan vid tolvtiden så innan dess så ska jag göra mig i ordning och så sen sticker jag ner med Sandra till hennes halvbrors affär som ska ha utförsäljning. Sen på kvällen så kommer jag väl vara helt slutkörd? :O HAHA, men det gör en så himla mycket.

Nu så ska jag vila en stund, ha en jättetrevlig helg allihopa :D <3 Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback