Hmm , dagen (lite annat också)

Hejsan :D Idag så har jag äntligen varit i skolan igen, låter konstigt ? Men det är faktiskt tråkigt att vara sjuk. Vi hade roliga lektioner idag =) Först bild, sen slöjd :D och efter det idrotten som var jättejobbig :/ och efter det matten och sen slutade vi :D :D:D Nu är det helg och lov :D ÄÄÄÄÄÄLSKAR DET!!!! <3333
Imorn så åker Anna hit till Bromölla, kommer bli skitkul :D

Idag på slöjden så började jag med att planera mitt nästa arbete :D Och nu så ska jag göra ett överkast till min säng så nu är det bara en jäkla massa lappteknik som måste göras fast det gör mig ingen för dte är bara roligt =)) Hittade jättefina tyger i rött, vitt och svart sen så var det nog inte fler färger ? Valde 6 stycken olika tyger och i slutändan kommer det att vara 60 stycken rutor som jag ska sy ihopa.. Kommer ta lååångt tid.
På idrotten så hade vi någon jobbig övning som man måste ta tiden på, trodde att jag skulle kräkas och jag sträckte mig och sen så slog jag i benet i det j*kla hindret :/ Borde inte varit med pga min förkyldning men man måste faktiskt försöka och kämpa på.

Sen slutade vi efter matten och det var hur gött som helst! :D Nu är det lov och sen på tisdag blir det Väla med UNDERBARA Linnéa :D <3

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback