Goddagens! xD

Hejsan, idag så har jag fått stanna hemma från skolan eftersom att igår gick jag hem från skolan och mådde inte så bra :( Mår bättre idag som tur är, och jag bara MÅSTE till skolan imorn för jag vill inte missa mer. Fast som tur är så de lektionerna som var idag kunde jag jobba hemma med de saker som jag missade =) Måste börja jobba i matten sen också och så ska jag börja på min bokrecension.
Imorgon så är det äntligen fredag och efter skolan så är det lov :D:D:D:D Fy vad kul :) <3

Nu måste jag gå för att jag måste börja med "läxorna" :( Usch då! Jaja, sånt som måste göras :/
Förresten, glömde att säga att mamma sa färga min utväxt idag :D Sen kommer jag vara "helt blond" igen :P HAHAHAHA!!

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback