POST! :D

Hmm, precis när jag skrivit klart mitt förra inlägg så blev det reklam på tv:N så nu tänkte jag berätta om att när jag hade kommit hem så hade jag fått post C:

Fick ett brev från tandläkaren och som tur är så har de kunnat ge mig en tid den 17:e, DENNA GÅNGEN SKA JAG INTE GLÖMMA BORT DEN!!

Sen så fick jag även en liten bok om LBS (Ljud och Bildskolan)
hade jag alrig fått den så hade jag aldrig funderat på att börja där! Men skolan och programmen låter jätteintressanta :D Så ifall om jag ska gå på den skolan så ska jag välja antingen LBS Media eller LBS Spelutveckling. Låter riktigt intressant :P Börja klarna mer nu på vad jag ska välja för något =))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback