Julhelgen

Hejsan hoppsan :D HAr blivit många fina julklappar jag fått.. Men en utav de bästa sitter jag vid nu ;) och det är en laptop som jag fick av min underbara morbror o hans familj. Den är inte helt ny men den är ändå BÄST! :D <3
ME LIKE ALLLLLLLOT!!! <3 <3 <3 <3 <3

Sen andra saker jag har fått är: ladyshave, mooooooney, ram med foto på kusinerna(och oss tre), Artmades skiva med autografer, pressentkort, nagelkit och tallrik till min samling ;) RIKTIGT BRA! ;) LOOOVE :D
Tror inte att jag glömde något :O men det är underbart med alla julklappar man fått :P

Igår så kom också tomten, självklart. Han hade nog druckit lite glögg innan han kom ;) Sen så hade han även en jäterolig käpp :D haha, den lät o allt så Wilma o Melker var jätteglada o tomten fick JÄTTEMÅNGA kramar av nästan alla :D Sen så har man ätit så mycket mat så att man inte vill inse det själv ^^

Idag så åkte vi ju till min moster o hennes familj och firade jul. Där var mormor, morbror med sin familj, vi (mamma, Carro, Jimmy, Malin o Jag) och moster o hennes familj :)
Trevligt :P
Noora är så himla gullig den unge och hon är jättesmart. Inte ens två år gammal och hon kan redan skala en klementin, dela den och äta den fint. Sen så lägger hon skalet fint på en servett också.
Två pussar fick man av den lilla gullungen och hon ändrade om lite pynt i granen :D <3
Mkt mysigt :D Nu är jag mycket mätt och trött så det blir väl att sova snart. Sen imorn så åker jag och Carro till Arkelstorp där vi ska hälsa på Annelie, Jocke, Ebbe och Zeb <3

Pussar <3
och godnatt ;) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback