Fullspeckad dag igen ;)

Hejsan kära läsare <3
Idag så har det också varit fullt upp hela dagen. Stack till Annelie o dem innan idag med Carro.. Sen så efter vi hade varit där en liten stund så stack vi till stan o gick runt där i nåra timmar o så fikade vi med mamma på Brödboden :) Mkt trevligt. Sen stack jag o Carro ut till Elgiganten o Siba för att leta efter en kamera till mig.. Men vi hittade ingen så vi stack till Maxi för Carro skulle handla.. Där hittade jag en kamera , OH ME LIKE IT!! Köpte den med en gång o den är riktigt bra =) Men nu så lyssnar jag på Eriks skiva och pratar med folk på msn.. Sen så ska jag se på en film med mamma :D <3

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback