En dag att göra inget ;D

Tjenare ;) Sov väääääääääldigt länge idag ^^ Ojdå, hehe :P
MEn skönt att äntligen ha en dag som det inte händer någonting :D Sett fram emot det :P HAr ju varit fullspeckat sen lilljulafton XD
Såg nyss ICAs nya reklam, haha så grym :P Skrattade asmycket ^^ Har ni sett dem? :D

Ikväll så ska jag nog prova nagelkitet som jag fick av moster med familj o sen ska jag prova en av ansiktsmaskerna jag fick av Anna.

Just ja, igår så fick jag ju min julklapp av Anna o det var två ansiktsmasker och mousse som jag kan ta i håret för mina lockar (Y) Riktigt bra ;) Kommer användas med en gång :D

Nu så ska jag lyssna på lite musik o ska nog ta på mig mina mjukisbyxor, JAG GILLAR DENNA DAGEN ^^ <3

Haha, pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback