ÄLSKA DENNA KVÄLLEN <3

Har nu kommit hem efter frusit till is när man kollade på Erik o Calle <3 Men det var värt det att stå i tretton minus ute o frysa häcken av sig :D <<3333

Innan det hann börja på scenen så var det en "rullstolsbil" som körde över Jonna, mig och Josse. :( Jonna som redan har problem med sitt knä fick skitont :((((. Sen så när Erik o Calle hade sjungt nåra låtar så stack Jonna o Josse hem :( <3
Men jag o Sandra stannade såklart :D <3   ASGRYMMMMMMMMMMMA!!!!!

Efteråt så var det signering och jag o Sandra stod nästan längst fram :P När jag kom fram så log Erik värsta bredaste o gulligast leende jag nånsin sett :D Man frös inte längre XD Han sa hej jätteglatt o jag också XD Sen sa jag att de var skitgrymma :D Nu så har jag hans autograf på skivan o det är ett litet hjärta där också :)

Hur ska man summera kvällen ??? BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST SÅKLART!!!  Puss på den..
När vi sen stack till tåget så var vi ÖVERLYCKLIGA och våran fingrar o fötter var dock frusna..
Men det var värt det ;)

Fick inte så bra bilder, men palla det då när man sett dem live o pratat med dem <33

Ps. Kristianstads Bladet intervjuade mig o sandra i kön till signeringen, så förhoppningsvis så är vi med där imorn ;)

Pussar <3





Postat av: Otilia

Ja verkligen!! Slänger in lite bilder på bloggen snart, kika in! :)

2009-12-22 @ 16:37:22
URL: http://otiliagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback