Gårdagen, dagen

Kollade på två olika filmer igår, haha. Helt sjuka! Kommer ej ihåg vad de hette, jaja skitsamma ^^ Lyssnar på den grymmaste låten just nu :P eller kanske ej den grymmaste :P Men den är väldigt bra :D Låten heter Magnificent och det är U2 som sjunger ;) http://www.youtube.com/watch?v=CBVlIVFd97A&feature=related

Idag så har jag och mamma varit i skoaffären, där fick jag nya skor för mina gamlöa var helt sönder :/ Men de nya är skitsnygga ;) Synd bara att jag ej kunde ha de andra som jag gillade, men mina fötter är så jobbiga för de är stora. De är jättesvårt att hitta snygga tjejskor i storlek 41 :( Menmen, nu har jag de nya svarta ;) Sen åkte vi till Maxi där vi handlade mat till kvällen, syrran och hennes fästman kommer och deras hund :D Blir tacoos :P MUMS!!! Sen blir det god efterrätt =) det tog ett tag i affären. Sen när vi kom hem så hjälpte jag mamma med att bära ner tvätten till tvättstugan och sen så dammsög jag hela lägenheten :) Nu så är jag jättetrött :P Fick ont i ryggen av de tunga kassarna -_- Ibland hatar jag min rygg, hade gärna velat bli frisör men det är ej en bra idé att söka om man har ryggproblem. Så jag tror ej att jag skulle klara det :(
Nu blev det ett lite längre inlägg än vad det brukar vara ;) Jaja, sitter här och käkar sånna sura nappar :) Hur gott som helst. Det är de från haribo som finns i små gröna påsar =) Får avsluta detta inlägg nu och ska kanske kanske kolla på en film :) Men tror ej det :P Får se vad som händer. Just ja, glömde berätta. Ozzy ska sova hos oss i natt och sen ska vi passa honom imorn med ;)
Pussar på er =) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback