Minigolf :D

Hej alla :D Idag så är jag jätteglad :D Spelade minigolf med Mamma, Carro och Jimmy :D Jag kom tvåa :P Sen innan vi spelade så fick jag även en praoplats :P TOPPEN! :DDD Och efter att vi hade spelat minigolf så käkade vi glass :P Sen så stack jag o mamma till affären och handlade lite och efter det körde vi hem o lagade mat. Efter vi hade ätit så ville jag ut och gå en runda, så jag och mamma gick ner till strandängen. Där satt vi och kollade lite på när solen gick ner och hur himlen var fin med alla sina färger och på vattnet som speglades. Jättemysigt. Sen återvände vi hem och nu så sitter jag lite vid datan och ska nu gå och kolla på tv med mamma. Ha det så bra allihopa :D Pussar <3

Här kommer två bilder från minigolfen, batterierna dog så jag kunde ej ta fler kort :/
Mamma på bilden :PNär hon precis hade slått iväg bollen xD





Postat av: Leia

Haha, kul med minigolf !:D

2009-08-06 @ 22:50:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: rebecca

mysigt med miniglof :)

2009-08-07 @ 18:16:54
URL: http://webecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback