Grillkväll :D

Hej allihopa (L) Förlåt för att jag ej skrev igår, men dagen var full av annat.
Gårdagen: Gick upp vid klockan halv tio, duschade och gjorde mig i ordning. Sen stack jag och mamma till mormor. Långt tid tog det att köra dit för att det var vägarbete -_- När vi kom fram så fikade vi på mazariner eller vad det heter xD Efter det så körde vi till Lager 123 en outlet som ligger i Höör. Där fick jag en grå Bagheera Hoodtröja :D Sen körde vi vidare in till centrum där vi gick rundor i massa affärer :P Fick ett par jeanslegging, skitsnygga ;) Får ta bild på inköpen lite senare ^^ Vi käkade även på den restaurangen som vi brukar käka på i Höör :) Kommer ej ihåg vad den heter. Sen körde vi till Citygross där mamma och mormor köpte lite olika saker :P Efter det åkte vi hem till mormor och lämnade av henne sen körde vi vidare hemmåt =) När vi kom hem så körde vi innom Lidl där mamma köpte glass :P Sen kom vi hem och då så tog jag en glass och mamma stack ut och gick en runda med sin kompis. Vid nio så kom syrran med Ozzy och pratade en liten stund innan de gick hem igen =) Och sen så blev det bara att slappa framför tv:n eftersom att jag hade ont i fötterna efter denna dag..  Plus mina skor har gått sönder så de läckte in vatten när vi hade varit på citygross :( Så nu får jag väl slänga dem :( Jaja, sånt som händer.. Kollade självklar på NCIS och Csi som vanligt sen :D

Idag: Gick upp tjugo i tolv :O xD Sen så hade jag jätteont i magen så jag tog det lungt till ungefär klockan två. då började jag städa och fixade i mitt rum. Efter det duschade jag och sen fixade jag vid mig =) Nu så sitter jag här och lyssnar på Rixfm :) Andreas Jonson har precis varit där och pratat lite och spelat sin musik =D Snart så ska jag och mamma sticka till Anna och hennes family :D Där ska vi grilla och umgås ikväll sen så hänger Anna med oss hem ikväll :DDD Kommer att bli kanonkul och hon ska vara här hela helgen =) <3 Nu så måste jag gå för att jag stänga ner datorn innan vi åker.

Byebye <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback