Gokväll =)

SItter här och har precis läst en massa med bloggar :P En som jag ogilar skarpt är Kissies blogg. Hon sitter och skriver en massa om att hon hatar när folk smygfotar henne och sen så går hon på stan och smygfotar själv! :O Två tjejer som kan ha varit i 12-13 årsåldern blev fotade bakifrån av henne utan att de vusste det. Sen så satt hon där och dissade dem totalt och skrev att föräldrarna bord uppfostra bättre och en massa andra saker. Hon är 18 år (Kissie då) borde hon inte beté sig mer som en vuxen då också? Hallå hur sjukt som helst. Vill ej vara taskig men jag tyckte att det var HEMSKT gjort av henne !!!

Fast nu så sitter jag och läser lite skvaller på nätet :P Godnatt på er allihopa säger jag nu, för jag komer troligtvis ej lägga upp fler inlägg nu.





Postat av: Leia

Nja, en del är som dom är.

2009-08-06 @ 17:10:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback