Ont i magen, födelsedagsfirande, plugg!

Min dag (rubriken) sammanfattningsvis ^^

Stack till skolan som vanligt i morse, kände mig grymt seg och hade grymt ont i magen. Var på halva mattelektionen men förstod att jag inte skulle klara det längre. Så gick o sjukanmälde mig o åkte hem. Sen fick jag ta en tablett mot magonten.
Sen eftersom att det är Annas födelsedag idag så kunde jag inte stanna hemma när mamma skulle åka dit, så hängde med mamma (tur att jag mådde bättre då). Hade grymt skoj! :D O hon verkade bli glad för sina pressenter :P Jag o mamma gav henne pengar och sen så gav jag henne en "goodibag" som innehöll Cheese Balls, Tre mjölkchoklad och ett halsband. Halsbandet lyckades gå i sönder på mindre än tio minuter XD jag o Anna är så himla lyckade!! :P

Sen kom jag hem vid nio och har suttit med skolsaker sedan dess. Är någorlunda klar med uppgifterna i hantverksorienteringen. Ska finslipa på det imorn under rasterna och så för att sedan lämna in det innan vi slutar :P
Måste också skriva på idrottsarbetet lite ikväll, fast än att jag snart somnar framför datorn. Får hoppas att The Ark väcker mig lite :P Ska skriva på det lite imorn också efter skolan och sen så skickar jag in det.

Imorn så ska jag efter att jag har pluggat åka till Knislinge (igen :P) o då så ska jag ha filmkväll med Anna, Robert, Max, Alex o kanske Oskar o Elias :) Blir nog bra! Sen på lördag blir det förmodligen att kolla på Melodifestivalen (finalen) med Anna o Robert :D

På söndag så ska vi fira syrran (Carro) :D Så det blir fullt upp heeeeela helgen lång :P Får hoppas att jag inte är alldeles för trött på måndag när det är skola igen ^^

Aja, detta tog upp lite för mycket tid att skriva ^^ men men, får bli ett långt inlägg eftersom att jag nog inte kommer uppdatera under helgen :)

Ha en bra helg! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback