Blääääusch!

Haha, tisdagar kan man beskriva med rubriken!
Engelska och svenska hela dagen, det roliga med skoldagen var rasten när jag o Lina fulade oss och på lektionen när alla tjatade o höll på o sen började garva XD
Fick sluta tidigare, gött :D Vi fick även reda på att vi slutar senare nästa vecka för att vi ska åka till Karlskrona :) Inte så många som gillade det, men jag tror det kommer bli kul :D
Sen när jag kom hem så åt jag en fralla och kollade på förhäxad, blev väldigt förvånad för det verkade som det var deras allra sista avsnitt :O Ska söka på webben sen o se om det verkligen var det :P
Sen så kvart över fyra stack jag hemifrån för att cykla och hämta Ludde, inte så bra i det här slasket. Aja, det gick i alla fall men jag blev jätteblöt av cykelsadlen ;O Så nu sitter jag o fryser fast är varm om kinderna ^^ Udda!
Aja, ska bli gött med ledighet imorn :D Sticker in till stan då och umgås med bästaste Anna :D

Nu ska jag fortsätta lyssna på Daniel Adams-Ray :)) o sen blir det väl ner till affären om jag orkar, för då ska jag minsann o dá unna mig Ben&Jerrys, GOTT!!!

Ha en bra kväll! <3





Postat av: Alex

BJ<3 Ofta du är ledig idag?! Det vill jag med vara :O

2011-01-19 @ 06:08:23
URL: http://meeoweatalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback