Lördag o blåååst!

Idag så har vi haft Öppet Hus :) Vi hade fixat saker till catwalken som frisörerna skulle ha osv. men till en stor besvikelse så kom inte så mycket folk idag :/ Före Öppet Hus så fixade vi en massa småsaker som vi behövde innan vi öppnade dörrarna. Sen mellan 12.00-14.00 så fick vi göra valfria arbeten :) Blev en nivå/solitärbukett med oranga rosor, en orange nejlika, en lilja, nikadopinnar och grönt :) Blev faktiskt nöjd med den :) Sen så började jag på att göra en krans också men hann inte klart med den :/ Tog med mig buketten hem idag eftersom att vi fick ta med ett arbete :P

Har även lämnat in min kamera och objektivet idag. Han i butiken sa att han skulle kolla på objektivet först o se om han kunde se vad felet var (FAST JAG O MAJAH REDAN VET DET!) o så sa han att jag ska dit där på tisdag eller onsdag. Då så ska ha snacka med mig om det går o fixa eller inte o i fall om det ska fixas så ska skickar han det till ett ställe där de försäkrar sig om vad felet är o sen återgärdar de det om de kan. ASSÅ HALLÅ, han ska veta vad felet är o de ska veta om de kan laga det för annars tänker jag inte skicka iväg det. Ska inte lixom betala flera hundra kronor för att de bara ska glo på ett fel som jag o Majah redan vet själva vad det är. Så hoppas att de kan fixa det för ett bra pris! Han sa att det kan kosta runt 300 eller lite mer o det är inte så farligt :)
Så nu håller jag tummarna och jag till och med önskar att han i butiken kan laga det. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Haha, hoppas att alla har haft en bra dag idag och att ni kommer få en fortsatt trevlig helg :)
Nu ska jag se om det finns någon film på tv, annars blir det Gossip Girl o OTH (One Tree Hill) på webben :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback