Ledighet!

Idag så har jag som sagt varit hemma från skolan eftersom vi inte har lektioner på onsdagar. Det har varit väldigt skönt att va hemma eftersom att jag har varit så himla trött idag. Tror att det beror på sprutan som jag fick igår, har även kännt mig lite yr emellanåt och om man har stött emot armen mot något så har det gjort ont. Så ja, har inte gjort något förrutom kollat film, myst med Ludde och varit ute på promenader med Ludde.

Får väl se hur pigg jag är imorn, hoppas att jag är piggare då i alla fall eftersom att vi ska ha matteprov och sen så ska vi ha HLR på idrotten.

Nu så sitter jag och lyssnar på Enya, fick konstigt nog tårar som rann ner för kinderna när jag lyssnade på en låt ^^
Tycker att denna låten är fin :)


Ganska så skönt att lyssna på lugn och harmonisk musik ibland. Det kan faktiskt behövas, o man slappnar dessutom av i kroppen :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback