Helgen o dagen!

I fredes så var jag i skolan och sen så åkte jag hem, gick ut med Ludde, åt o fixade mig. Sen så kom Carro och hämtade mig, då så åkte vi till affären och till FG (Filmgiganten). På kvällen så åkte vi till Karlshamn och åt på McDonald's, det var gott, men så onyttigt ;P
Sen i lördes så tog jag och Carro det lugnt o kollade på Teen Mom hela dagen, var weekendmarathon på MTV. På kvällen så kom även Carros kompisar Linda och Ida dit :)

Igår så åkte jag hem och då hann jag bara precis plocka undan snabbt på mitt rum innan Anna kom hit här :P Vi lagade mat, gick ner och köpte gurka, dippa, chips och läsk. Sen så gick vi o solade o när vi hade kommit hem så kollade vi på filmer och hade ansiktsmasker :) Man kan ju säga att vi hade en "spa-kväll" :P

Idag så har jag och Anna kollat på film och sen så har vi tvättat och varit ute med hundarna o så :) sen så åkte Anna hem strax efter fem :/
Nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik, hade tänkt att gå långrundan (6,3 km) men det är så mörkt ute nu så jag tar den imorn istället :P

Några bilder från helgen :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback