Hantverksarbetet!

Jahopp, då är det måndag o ny vecka. Känns väl sådär eftersom att det inte blev någon direkt vila i helgen :S Var lixom skola på fredagen, skola på lördagen och skolarbete på söndagen -.- SÅ LÄÄÄÄNGTAR TILL NÄSTA HELG :D

Idag har vi varit i Blomsterfina hela dagen och gjort lite olika saker. Vi fick tid på oss att jobba med hantverksjobbet, som tur var :D Sen så fick vi städa lite i kylen och sen så fick vi börja att sätta grönt i begravningshållare :)

Efter skolan så har jag suttit här hemma och skrivit på mitt hantverksarbete och blev nyss klar med det så har precis skickat det till min lärare :))) Nu så ska jag bara göra en powerpoint, men det kan jag fixa någon annan dag sålänge jag gör det innan fredag så är det lungt :)

Imorn så ska vi ha engelska och svenska hela dagen, känner mig inte så pepp på det för att vi ska skriva klart våran filmanalyser då och kommer knappt ihåg detaljerna från filmen ^^ Ska kanske skriva lite på den ikväll om jag orkar, har jätteont i magen och i axlar, nacke och rygg :/ Men men, annars fixar jag den imorn :) Vi har ju långa lektioner så det borde lösa sig :)

Btw, idag så fick jag ett samtal från fotoaffären som jag hade lämnat min kamera hos och de hade kollat på den. Jag och Majah har haft rätt om felet och det var i objektivet som felet satt och det är autofokusen som det är fel på :/ De sa att om de skulle laga objektivet så skulle det kosta 1500 kronor och om man skulle köpa ett nytt så skulle det kosta 2000 kronor. Känner inte för att reparera det här eftersom man vet inte om det skulle gå i sönder igen :/ så nu blir det att leta på tradera om det dyker upp något bra objektiv eller så gäller det att spara pengar samtidigt som jag måste lägga undan till resan. Kan man inte bara ha tur och vinna lite pengar nu? ;O

Nu ska jag ta det lite lungt en stund för känner mig övertrött ^^

Hoppas att alla får en bra måndagskväll! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback