Egen personlig idrottsplanering!

Hej o hå :)

Idag efter matten så hade vi som sagt idrott. Då så kollade vi på film (en som vi inte sett klart på innan som hette "Supersize me") o vi planerade även våran egna individuella idrottslektioner som vi ska ha på hemma plan i typ tre veckor. Sen ska vi skriva "rapporter" om våran träningsprogram osv. En utav veckorna så ska man ha HLR (Hjärtlungräddning) på skolan. Så vi är uppdelade i tre grupper o en grupp kommer ha det varje vecka i de tre veckorna som vi även har våran hemmaträning :)
Jag tror att mitt får bli simning och långpromenader :)

Aja, efter skolan så när jag kom hem till byn så stack jag med en gång och hämtade Ludde. Idag så gick det sådär när jag cyklade med honom (han gillar ju o skälla på andra hundar som han ser -.-)

Erik Hassle - Taken (Still in my blood)
Ville ha en video som var lyrics, men det fanns inte :/ Så fick bli denna. Tycker dock inte om att man måste vänta i början o se djuren bråka XD

Men nu så ska jag och mamma snart äta, idag blir det hemmalagad grönsakssoppa :)
Btw. märkte även nyss att det har börjat spöregna :((


Ha dé! :)





Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack! :D

2011-02-03 @ 21:06:28
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback