Braaa rubrik!

Sitter i mitt rum och funderar på om jag ska sätta på nagelstickersen idag eller inte. Är jätteosäker pga att jag hade jätteproblem med o få det gula nagellacket till att torka o se bra ut :S men tror jag ska fixa med det nu ikväll :) Sen blir det att kolla på film med mamma, vi har bara en kvar att se av de (4?) som vi köpte på Hemmakväll i fredes :)

Igår så kollade vi på två av de filmerna som vi köpt o de var jättebra :)) Kommer dock inte ihåg vad de heter ^^

Imorn så är det alla♥dag, kanske inte så kul för oss singlar men jag tycker att det ska bli kul ändå för att vi ska få göra en massa roliga alla♥dag arbeten :) o sen så ska jag nog träffa Anna i stan :D

Men nu så ska jag mysa lite med Ludde som "bölar" för att mamma har åkt iväg :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback