Tjenare!

Inte bloggat på ett tag nu, har haft ganska fullt upp :P
Just nu så är jag hos pappa och kommer va det tills nästa helg. Har ju praktik nu så har redan praktiserat i fyra dagar nu. Ska bli skönt med lite helg efter "jobbet" imorn :)

Anna har varit här och kollat på filmer och serier två eller tre kvällar.
Sen igår så satt jag själv hemma och skulle fixa med matten men jag märkte att jag fått två häften som är likadana och så har min mattelärare glömt att ge mig ett. Så får nog på något sett försöka fixa det. Ska nog maila honom om det redan ikväll. Förhoppningsvis så kan han nog bifoga en fil. Annars blir det lite svårare för mig att hämta det :S

Ikväll så kommer Anna kanske hit igen :)

Idag så har det i alla fall varit fullt upp i butiken hela dagen, har fixat utegrupper (enligt beställning), sopat och moppat golven, placerat ut nya blommor i butiken, gjort en stor rund kompakt bukett med 40 rosor i (20 vita och 20 röda) sen så har jag gjort en massa fler saker :)

Imorn så blir det väl också fullt upp antar jag eftersom att det är fredag då :)


Bilder på buketten som jag gjorde idag :))






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback