Tjabba tjena hallå!

Tjabba tjena hallå, vi säger så ;)

Haha ^^
idag så hade vi matte på morgonen som jag trodde skulle vara dryg, men icke :D Vi fick tillbaka våra matteprov för att kolla resultaten. Snacka om att jag blev chockad! VERKLIGEN CHOKAD!!! FICK MVG :DDDD 25/12 av 27/13!
GLAD STOLT O JA TRODDE INTE DET SKULLE HÄNDA MIG ;O
har haft svårt för matte och trodde verkligen inte att det skulle bli så här bra. Man kanske ska börja intala sig själv att man inte är så kass som man tror ? I alla fall inte på detta avsnittet. Det jag hade mest problem för var det där med promille o ppm, men det ska jag försöka plugga in i huvudet :)

Sen efter lunchen så åkte vi buss till Olofström där vi badade på Holjebadet :D Så skönt det var att simma, måste börja göra det oftare igen. Innan när jag bodde i Kristianstad så stack jag ganska ofta in till Tivolibadet och simmade. Men har blivit dålig på det sedan vi flyttade till byn. Tror att jag ska kolla vad ett årskort kostar och fixa det nästa år eller så får det bli gymkort då. Men nu ska jag försöka spara undan lite för att jag vill så jättegärna kunna resa iväg!!! <3
Haha, just ja! Måste bertätta en sak till :D
På Holjebadet så har de två vattenrutchkanor också, i den ena så kan barn åka i o vuxna men små barn borde ABSOLUT INTE ÅKA DEN ANDRA! Men den andra åkte jag o den midre. Den andra är en rutchkana som går som ett rör, men i slutet av den så kommer en stor virvel eller vad man ska säga, där snurrar man i alla fall runt tills man tillslut trillar ner i en bassäng nedanför. SKITKUL!!!!!!! Åkte den om o om igen på vår fria tid som vi hade på slutet av lektionen. Åhhh ska verkligen åka sådana rutchkanor om jag ser dem på andra ställen :DDDD Rekommenderar att ni åker den om ni ser någon sådan rutschkana. Jag hade ångest innan jag åkte men sen kunde jag inte sluta! :D
Haha fast första åket så lyckades jag på något sätt vändas i snurren så jag DÖK neråt istället XD Men sen gick det skitbra :D

Vet inte om texten är svår o läsa för är så inne i mina tankar att jag bara skenar iväg när jag skriver och då kanske jag inte får med allt jag tänker på ^^

Nu ska jag dricka lite Oboy, krypa ner i soffan bland filtar och bara ta det lungt :)
Btw, lyckades även få kramp i vaden och under foten i badhuset :/ o det satt i ett tag så gick jättekonstigt. Men det har släppt i foten som tur är, nu är det bara i vaden som det fortfarande känns xD

Ni får ha en jättetrevlig torsdagskväll, och om den inte blir bra, tänk då på att det är fredag imorn <3

Pussar <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback