Rrrrrrrrolig dag!

Idag så har jag bara varit i skolan tills kvart över elva för vi hade bara datorkunskap idag, lite gött faktiskt :)
Men hade dock redovisningar, vilket jag inte är bra på :S Stod o skakade o kunde inte säga alla ord, stakade upp mig o så. Redovisningar är inte direkt min favoritsak. Men det gick väl ok ändå, skönt att ha det överstökat i alla fall :)

Sen när jag kom hem så gick jag ut med världens busigaste hund = Ludde. O sen åt jag lunch o vid två/halv tre tiden så kom Nea hit. Skitkul har vi haft :D Länge sedan vi var sist o vi hade planerat att vi skulle ut och fota bland alla fina löven men det gick inte så bra med den planen för det började regna :/
Hon stack hem vid sju tiden och nu sitter jag här och lyssnar på kass musik (ska faktiskt byta när jag skrivit klart detta inlägget). Men får väl fixa matteläxan nu och packa ihop lite badkläder o så för vi ska faktiskt ha bad imorn. Ska bli skönt att simma men hade hellre sett det så att vi hade haft det själva i klassen, men det är bara som jag känner. Inget illa menat eller så men det kanske blir skitbra ändå :D

Aja, tänkte även nämna det där med att man kan välja vilken dag o så när blogginlägget ska visas på bloggen eller vad man ska säga. KUL :D Kanske blir bättre på bloggandet genom den funktionen. Men vet inte om jag ska fixa något sådant idag eftersom jag har lite och göra innan jag ska kolla på Grey's ;)

Men alla får ha en superduperbra kväll ;)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback