Oj!

Min blogg har nästan blivit till en veckoblogg ;O Det känns hemskt att skriva att det blivit så men jag prioreterar andra saker före bloggen.

Denna veckan så har vi haft vår nollning, vi har fått göra en massa roliga och konstiga saker och igår så klädde vi ut oss till bandet KISS, skitsnyggt ;)

Sen igår o innan i veckan så var jag inne i stan med Anna, skitkul :D
Igår då så när jag skulle åka hem från stan så började tågvärden (kommer inte på det riktiga namnet åt sådana som kollar på biljetterna) gnälla på mig för att jag åkte på mitt läsårskort som tillhör Blekingetrafiken. Han gnällde o sa att jag inte fick åka längre än till Bromölla med det fast att det ska gå o åka till Kristianstad med det. Har till och med bytt ut mitt förra som jag hade för att detta skulle funka. Jag sa till honom att de som lämnar ut kortet på skolan sa att man skulle kunna åka in till Kristianstad och att det stod i den broshyren som jag fick till kortet. Men han ville inte lyssna o sa att jag skulle lyssna klart på honom. IRRITERANDE!!! Asså nästa gång ska jag ha med broshyren o jag ska även kolla nu på måndag IGEN om det ska gå o åka till stan. Annars så är det väldigt tråkigt för åker ofta in till Kristianstad för att göra saker o shoppa o möta kompisar. Plus att det kommer bli dyrare för mig o åka till byhålan (Knislinge) där mina släktingar o kompisar bor. Kul om det skulle va så nu att jag inte får åka på det till Kristianstad :(
Gillar inte kollektivtrafiken för den är ofta försenad också o det får man inget för :(

Aja, det var klagomålet!

Nu så ska jag sätta mig ner i min säng och läsa en bok som MÅSTE bli utläst nu i helgen för att jag ska hinna med o skriva recension o så innan det ska vara inlämnat.
Så hoppas jag hinner med det för vill verkligen va med Linnéa imorn, annars så kan inte vi va länge :(

Hoppas att alla får en bra lördagskväll :)
Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback