Ingen ork för fem öre!

Vet inte, men har nog blivit mer less på att blogga. Finns så mycket annat som man gör hela tiden så känns inte som att det är så viktigt att prioretera bloggen. Sen så har jag även lyckats få en störtförkyldning (SOM VANLIGT) så sitter här och hostar och näsan rinner hela tiden och halsen o mandlarna värker. Inte så kul direkt.
Men sitter inte och skriver här för att klaga så det så :)

Denna veckan så har det varit skolan och på fritiden så har det varit pluggande och lite smått och gott :) Idag så var vi till exempel på en föreläsning på eftermiddagen, den var väl bra men kanske inte så roligt med att sitta så länge ;/ Imorn så är det Blomsterfina hela dagen och vi ska göra höstkransar och öva oss på skissteknik :)
Sen i helgen blir det att vila upp mig och använda alla möjliga förkyldningskurer i hopp om att min förkyldning ska försvinna.

Sitter här med en kopp te med honung i och musik på datorn ska nog försöka läsa en stund till eller så ska jag se vad som händer, vet i alla fall en sak och det är att idag ska jag i säng TIDIGT! Det menas vid tio :P

Här kommer en av bilderna från Elmia som vi var på i förra veckan ;)


Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback