Ber om ursäkt ;)

Okej, jag vet, dåligt av mig att inte blogga i söndes när jag skrev att jag skulle slänga in något inlägg men det dök upp andra saker vilket hindrade mig från att blogga. Tyvärr så blev det så.

Aja, eftersom jag inte gjorde så mycket i helgen annars, eller det kanske jag gjorde eller nej det gjorde jag inte kom jag på nu eftersom jag mådde dåligt. Hehe, vimsig text ^^

Beställde mobil och abonemang i helgen kom jag på nu :P O idag så har mamma fått ett brev om att vi ska hämta ut mobilen så ska springa ner till parkeringen när hon kommer hem från jobbet :) GUUUUUD, har viljat ha en ny mobil så länge nu men har inte haft pengar till och köpa en med kontantkort o nu ska jag ha abonemang eftersom det fixar jag nu när man har studiebidrag ;) Skitsaksamma :)
Ska ha en HTC Wildfire i röd, DEN ÄR SÅ SNYGG <3 OCH BRA! :D <3
Så längtar tills jag har den här hemma :P

Bilden är från google :)

Imorgon så blir det att åka mycket :P För ska först ta tåget till skolan (30 min dit) o sen så halv nio åker vi med buss till Jönköping (alla florister på skolan) för där ska vi på en blomstermässa/tävling :) Ska bli jättekul och sen så är vi tillbaka på kvällen igen :) Då så ska man åka tåg igen hem på kvällen (30 min igen) så lär vara trött när man kommer hem, men det är det värt :D
Frisörerna får ledigt då hela dagen eftersom de samläser många ämnen med oss och vi skulle haft datorkunskap då men vår datorkunskapslärarare ska hänga med oss dit :)

Måste även skriva här att min vovve (Ludde) ligger här på soffan bredvid mig och sover, han är jättetrött för idag så är det första dagen som han har varit hos sin hundvakt :) Han har ju busat hela dagen med en tik som den familjen har :D

Blev även påminnd av tjejerna idag om att vi ska klä ut oss nästa vecka, hela veckan, olika kläder varje dag. Jag tänkte bara "SHIT!!!" eftersom jag trodde att det var veckan efter lovet o sen så har jag ju inga direkt bra kläder heller till något. Men sen så kom jag och Majah på lite idéer. Kommer nog bli skitbra! :D

Nu ska jag lyssna på en låt som jag bara hört en gång och jag tycker att den är jättebra. Lyssna gärna på den ;)
Hurts - Stay



Ha en underbar kväll :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback