Bokrecension o författarporträtt!

Sitter i vardagsrummet med skoldatorn i knät med musik i högtalarna och en gosig Ludde brevid mig i soffan. Har bestämt mig för att jag ska skriva på mitt skolarbete idag, men dagen började med världens ösregn när jag var ute med Ludde o sen så har jag frösit o då så kurade jag upp mig i soffan istället med varm dryck o kollade på det nyaste avsnittet av OTH (One Tree Hill) och Medium på internet. Mycket bättre än o skriva tänkte jag ^^
Men nu så ska jag försöka komma någon vart på detta o se hur det blir. Fast jag har lite problem nu i början för jag vet inte vad jag ska skriva. Man vill ju skriva en bra text och vill inte att den ska bli rörig heller men just nu så känner jag mig rörig och ja då så vet jag inte om texten blir det också :S

Aja, får försöka komma någon vart nu. Tror inte jag bloggar mer idag eftersom jag har typ korn i ögonen eller vad man ska säga. Jag tror det är som jag är trött. Men borde även ta tag i o kolla min syn ^^ Så efter lovet borde jag nog gå till skolsköterskan och kolla upp det där. Har märkt att jag kisar väldigt mycket imellanåt men hoppas verkligen att det INTE är något.

Ha en bra dag! :)

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback