Aaaauduuu!

Jahopp, måndag igen, vad kul! Eller inte :D XD
Fast har inte varit en dålig dag inte :)

Vi hade ju floristämnen idag och sen efter skolan så åkte jag med tåget till stan (Kristianstad) och där så träffade jag Anna och vi gick och fikade och pratade en massssssssaaaa, sen så gick vi och provade massa klänningar på Bikbok och Cubus :DDD Kul! Efter det så gick vi rundor på stan men gick inte in i butiker för de stängde DD:
Men kul ändå :D

När vi sedan var på väg till tåget så stötte vi på Robin (en kille från min förra klass) så vi hade följe och sen stod vi ute och snackade på perrongen i väntan på tåget :)
Och sen så skulle jag o Robban ta tåget hem till lilla Bma medans Anna skulle ta bussen hem till henne så vi fick säga hejdå :/ Men jag o Robin snackade om allt möjligt på tåget så det var ju trevligt :)

När jag sedan kom hem så blev mamma precis klar med maten när jag klev in i lägenheten, snacka om bra tajmat :D
Nu så sitter jag här vid datorn och kollar på tv emellanåt :) Väntar på att Medium ska börja men det börjar inte förens klockan tio ^^

Imorn så blir det engelska och svenska, inte så jättekul inte.... och på eftermiddagen så ska jag hämta Ludde och sedan så blir det plugg för hela slanten.... inte så kul det heller :/ Men det är ju ett måste om man vill ha betyg ;)

Nu ska jag kolla lite på tv och kanske göra sit ups :) Började med o göra det igår och var nog inte så smart som började med 100 stycken på en gång ^^ Menmen det känns gött i magmusklerna idag XD Hehe ^^

Pussar <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tankar/åsikter/hälsningar:

Trackback